, 

Technická podpora - Support Technician (CoreIT) (ID 8759)

Odvetvie: 62 - Počítačové programovanie, poradenstvo a súvisiace služby

Počet voľných prac. miest: 1
Dátum pridania ponuky:25.02.2019
Termín nástupu: Dohodou

Krajina: SE - Švédsko
Mesto: Örnsköldsvik

Druh pracovného pomeru: Pracovný pomer na plný úväzok
Trvanie pracovného pomeru: Pracovný pomer na dobu neurčitú
Ponúkaná mzda: 0.00 EUR
Poznámka ku mzde: Individual, fixed salary.
Pozícia vhodná pre absolventa: nie

Popis pracovného miesta

CoreIT is growing and we need to strengthen with Support technician to our ServiceDesk. We are looking for you who are interested in IT, service and customer communication. The tasks consist of receiving incoming calls and emails from our customers, resolving and documenting incoming cases and escalating cases if necessary. The service also includes participating in developing the business together with the rest of the team. In order to thrive in the service, we see that you are responsible, enterprising and service-oriented. You put the customer in focus and understand the importance of very good customer relationships.

Požiadavky

We would like you to have:

• At least one year experience from Servicedesk / technical customer service with experience in case management systems
• IT education from upper secondary school or YH level

You need skills around:

• Windows Server system especially Windows 2008/2012
• AD Administration
• System / Server and Windows clients
• Exchange and Office 365
• Logical troubleshooting in LAN / WAN
• Good knowledge ITIL, preferably certified within the ITIL Foundation

Floating Swedish in speech and writing is a requirement. Master English in speech and writing.

Zamestnávateľ ponúka

You get:

• A fun group to share your everyday life with - it is important for us to thrive at work!
• An alternate work with the opportunity to develop
• Competence

Individual, fixed salary. Working hours, schedule daytime / evening time.

Druh pracovného pomeru

Pracovný pomer na plný úväzok

Jazyky

anglický - C1 Skúsený používateľ

Požadované vzdelanie

vysoká škola

Doplňujúce informácie

CoreIT is an IT knowledge company specializing in services within infrared structure consultants, system development, cloud services, support / service desk, web and marketing, system solutions and also product solutions. CoreIT's systems and services support international companies with users around the world. Customers and partners are within service, industry, commerce, construction, associations and public activities. The home market is mainly Västernorrland, but CoreIT is happy to follow the customers out into the world.


Zamestnávateľa zastúpi na veľtrhu príležitostí Profesia Days v Bratislave švédska EURES poradkyňa Lena Lundkvist - v prípade záujmu vyhľadajte v dňoch 06.-07.03.2019 stánok EURES Švédsko.

Viac informácií o veľtrhu - https://www.eures.sk/clanok_detail.php?id=1276

Názov spoločnosti/organizácie

EURES Švédsko - CoreIT

Kontaktná osoba

V prípade, že Vás ponuka zaujala, pošlite, prosím, svoj životopis a motivačný list v angličtine na mail [email protected], do predmetu mailu uveďte "Support Technician - ID8759" a zvážte svoju účasť na veľtrhu príležitostí PROFESIA DAYS v Bratislave (viac informácií vyššie).

Váš životopis bude postúpený zamestnávateľovi, ktorý bude priamo kontaktovať vybraných uchádzačov.

Dôležité upozornenie – NEPREHLIADNITE!

Aby ste sa mohli uchádzať o pracovné pozície z databázy siete EURES, potrebujeme  Váš súhlas so spracovaním osobných údajov, ktorý súvisí s novým Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Váš súhlas nám udelíte vyplnením formulára po  kliknutí  TU.  Vyplnený elektronický formulár  je nevyhnutnou súčasťou Vašej žiadosti o pracovnú pozíciu.  

Za dodržanie postupu vopred ďakujeme!